FAQs

Aici puteți găsi cele mai frecvente întrebări puse de clienții noștrii.În cazul în care nu ați găsit răspunsul, ne puteți contacta oricând telefonic sau prin e-mail.

  • Cum îmi pot schimba comanda?

    Dacă doriți să modificați ceva la comanda inițială, vă recomandăm sa ne contactați cât mai repede. De obicei comanda este procesată în 2-4 ore, si o dată ce a fost procesată nu veți mai putea face schimbări la ea.

  • Care sunt modalitățile de transport si cât va costa?

    Cea mai comună modalitate de transport va fi livrarea la domiciliu, cea cu FAN Courier, disponibilă oriunde în țară unde costul va fi calculat automat în funcție de comandă. A doua modalitate este ridicarea personală a coletului de la sediul nostru (Păcurari 101,Parter) și este disponibila clienților din Iași sau din împrejurimi și nu implică niciun cost.

  • În cât timp mi se vor restitui banii dacă voi returna un produs? 

    O dată ce am primit produsul returnat, banii se vor restitui într-un termen de 14 zile din ziua în care am primit produsele. Despre recepționarea produselor returnate și despre restituirea banilor vă vom informa printr-un e-mail. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului

  • Cât timp pot ține produsele acasă?

    De la data primirii comenzii, clientul are la dispoziție 14 zile pentru a returna comanda.

  • Cum îmi dau seama de mărimea mea?

    La descrierea detaliată a unui produs, găsiți diferite informații despre modelul care a efectuat poza. În cazul în care nu sunteți siguri de o mărime, nu ezitați sa ne contactați prin e-mail, iar noi o sa măsurăm cu exactitate produsele. 

  • Cum comunică clientul cu curierul?

    După ce coletul dumneavoastră a fost transmis curierului, acesta vă va contacta la numărul dvs. de telefon sau prin e-mail pentru a vă da informații cu privire la livrarea coletului.