Returnări si înlocuiri


În cazul în care nu sunteți mulțumit de produsele comandate, aveți la dispoziție 14 zile de la data livrării pentru a solicita returnarea sau înlocuirea lor. Pentru returnare, aveți detalii mai jos. Dacă doriți să înlocuiți un produs, accesați formularul de contact. Este necesară formularea unei cereri la departamentul de schimburi, în care să precizați motivul schimbului, cât și produsul pe care îl doriți în locul celui comandat. (Atașați linkul și precizați mărimea)

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

Garanție si servicii de returnare a produselor

Site-ul nostru oferă o gamă variată de produse, pentru care vă putem garanta autenticitatea. Produsele sunt atent selecționate și verificate mereu înainte de a le trimite.

Despre returnare

Pentru comenzile efectuate de membrii Cop'em

  • Autentificați-vă pe site

    Pentru a returna comanda sau o parte din comandă, trebuie mai întâi să vă autentificați pe site.

  • Accesați Istoricul Comenzilor

    După ce v-ați autentificat, accesați rubrica ”Contul meu” și selectați ”Istoricul Comenzilor”.

  • Accesați Detaliile comenzii

    După ce se deschide pagina cu istoricul comenzilor dumneavoastră, dați click pe butonul ”Detalii”.

  • Selectați produsul pe care vreți să îl returnați și cantitatea dorită

    Trebuie specificat cu exactitate produsul și cantitatea care va fi returnată.

  • Specificați motivul returnării

    Aveți la dispoziție o rubrică în care trebuie să specificați motivul pentru care nu mai doriți produsul nostru.

  • Finalizați cererea de returnare

    Pentru a finaliza cererea de returnare, dați click pe butonul ”Trimitere” de la sfârșitul formularului.

Pentru comenzile efectuate fără cont

  • Accesați formularul de contact

    Puteți accesa formularul de contact aici, sau în partea de jos a site-ului la rubrica "Contacteaza-ne".

  • Alegeți departamentul ”Returnări”

    Selectați, din lista departamentelor disponibile, departamentul ”Returnări”.

  • Formulați cererea de returnare

    În cadrul cererii de returnare, trebuie să specificați cât mai clar motivul pentru care doriți sa returnați produsul achiziționat.

  • Așteptați aprobarea cererii

    După ce va fi procesată cererea, vă vom contacta telefonic pentru a vă oferi toate detaliile necesare returnării produsului.

Cazuri în care nu mai este posibilă returnarea

  • Defecte cauzate de purtarea sau folosirea produsului

    Orice produs care a fost purtat sau folosit de către cumpărător și prezintă defecte estetice sau miros neadecvat nu va putea fi returnat.

  • Depășirea termenului de returnare

    În decursul a 14 zile de la livrare, clientul are dreptul să solicite returnarea produsului achiziționat. Dacă termenul stabilit a fost depășit, returnarea nu mai este posibilă.

  • Pierderea sau deprecierea facturii

    Pentru a putea returna produsul, clientul trebuie să prezinte factura, care este dovada achiziționării produsului.

  • Defecte cauzate de transport

    La primirea coletului Clientul este obligat să verifice integritatea și numărul coletelor, dacă sunt conforme sau nu solicitării. În cazul în care Clientul constată neregularități cu privire la ambalaj sau la starea produsului are obligația de a solicita completarea unui proces verbal în care să se constate neregularitățile(de exemplu: ambalaj deteriorat, desfăcut, resigilat, etc.). Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.